Studii de caz

In pagina "Studii de caz" gasiti informatii despre proiectele LORAX in curs de dezvoltare, care inca nu se pot accesa live.

Proiectele live se pot vedea accesand pagina de portofoliu.

Studiu de caz
MAFF BAGS

Fondatorii de la Maff Bags ne-au contactat pentru a dezvolta o pagina de produs custom. Cu peste 5000 de articole si peste 300.000 de variante, Maff Bags a avut nevoie de o pagina de produs usor de navigat care sa ofere clientilor posibilitatea de navigare intre sutele de mii de variante ale produselor direct din pagina de produs, fara a parasi pagina. Relatarea produselor la alte produse precum si relatarea variantelor de produse la alte variante de produse s-au dezvoltat in jurul metafield-urilor oferite de Shopify.

STUDIU DE CAZ
MAFF BAGS

Cu peste 300.000 de variante de produse, 12 grupuri de filtre si 140 de atribute, Maff Bags a avut nevoie de o pagina de categorie bine organizata, prin care care sa ofere clientilor posibilitatea de filtrare si navigare a produselor intr-un mod cat mai intuitiv.

STUDIU DE CAZ
RELOOP WEAR

Reloop Wear este producator de imbracaminte sustenabila din Germania. Fondatorii Reloop au apelat la serviciile LORAX pentru dezvoltarea noului lor magazin online. De la pagina principala, pagina de categorie, pagina de produs, meniu, blog, pagina de contact, pana la pagina de zona client, cei de Reloop au avut nevoie de un design custom care sa scoata in evidenta detaliile produselor, sustenabilitatea acestora, si modelul de afacere: Sustenabilitate.

STUDIU DE CAZ
RELOOP WEAR

Una din functionalitatile principale ale magazinului online este pagina de "Capsula". Pagina de "Capsula" permite clientilor sa adauge produsele favorite in "Capsula" iar mai apoi, accesand pagina de "Capsula" acestia pot sa mixeze produsele intre ele pentru a forma outfit-ul dorit. Mixul de produse in pagina de capsula are loc prin drag and drop (vezi video de mai jos). Bazat pe outfit-ul ales, clientul primeste reducere.

STUDIU DE CAZ
RELOOP WEAR

Pe langa categorizarea produselor, cei de la Reloop Wear au dorit o pagina de categorie dedicata capsulelor, unde clientul poate filtra outfit-urile in functie de sezon, trend, si dimensiuni.

STUDIU DE CAZ
RELOOP WEAR

O alta pagina importanta a magazinului online Reloop Wear, este pagina de locatii. Prin pagina de locatii, Reloop recomanda clientilor ce outfit li s-ar potrivi in functie de clima unei anumite tari sau oras, in functie de anotimp si activitati. In acelasi timp ofera informatii despre tara sau orasul in care clientul locuieste sau urmeaza sa calatoreasca.

RELOOP WEAR

Fiecare sectiune a magazinului online a fost dezvoltata in jurul unui wireframe si in jurul unui design stabilit si concretizat cu clientul inainte de implementarea codului.

Un demo al wireframe-ului si al designului se poate descarca apasand butonul de mai jos. Pentru mai multe informatii relatate la procesul de wireframe si design va rugam contactati-ne.

CONTACTEAZA-NE

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.